dr. Takács-Tóth Judit:
„A munkafüzetek eddig megjelent teljes folyamát használom, jelenleg egyéni oktatásban. 5 évestől a tizenévesekig minden növendékem szereti, vannak, akik önállóan is haladnak a feladatokkal és maguk is kitalálnak hasonlókat. Nagyon jól felépített az anyag, kiválóan segíti a kottaolvasás gyakorlását és elmélyítését. Volt alkalmam szolfézs csoportban is kipróbálni, a 8-9 évesek alig várták, hogy kinyithassák a munkafüzetet és akik először elkészültek, maguktól álltak fel és segítettek a társaiknak. Azt hiszem, a feladatok, rajzok és matricák együtt motiválják a gyerekeket.
Zongoraórákon használom a Színes dallamok hangszerekre köteteit. A kották hiánypótlók és nagy segítséget nyújtanak a kezdő növendékeknek és tanáraiknak. Tapasztalatom szerint a legtöbb kisgyerek színekkel együtt nagyon gyorsan megtanulja az ABC-s hangokat, néhány hónap után már nem kell nézni a lap tetején lévő színezett klaviatúrát. Az egyszólamú, általában ismert gyerekdalok alkalmat adnak a kísérletezésre és a kreativitás megélésére, hiszen többféle kéz- és ujjrenddel is eljátszhatók, sőt, a néhány hangból álló dallamok könnyedén transzponálhatók is. A négykezesként megírt kíséret telitalálat! Igazi zenei élményt ad a gyerekeknek, miközben fontos kamaramuzsikusi készségeket sajátíthatnak el már a kezdetektől.
A kártyák a munkafüzetek és kották remek kiegészítői, az egész egy jól átgondolt, szép csomagba rendeződik. Egyéni órákon használom őket, pihenésképpen, hiszen ilyenkor játszunk. Csakhogy valójában sokszor itt áll össze a kép! A növendékek gyakran maguktól jönnek rá összefüggésekre és általában nem is kell kérni őket, hogy nevezzék meg, aminek éppen megtalálták a párját, a felfedezés öröme miatt mondják hangosan 🙂 „